Watamu

Zaljev Watamu-a

Stigli smo u Watamu oko 9 uvečer, i prije nego smo uzeli sobu, odmah smo otišli na večeru i doživjeli lagani šok. Uobičajeni turistički, hotelski restoran s najmanje dvjesto mjesta. Nakon ugodnih, intimnih večera na safariju, s najviše dvadesetak osoba, koje smo nakon prvih par dana sve poznavali, ovo nam je bio povratak u industrijski turizam i nije nam se jako svidjelo, ali realnosti treba pogledati u oči.

Panoramska slika plaže u Watamu-u

Šetnja po moru    Treba se pokriti jer sunce prži    Počinak na terasi hotela

Watamu

Hotel se praktično nalazi u samom mjestu, pa smo par puta prošetali po Watamu-u i detaljno razgledali lokalne dućane i zanatske radnje. Posjetili smo i kršćanski dio sela, koji se nalazi preko puta ceste za Mombasu. U lokalnom baru il gostioni, zajedno s našim vodičem popili smo i po čašu vina od palme, koje nam se nije jako svidjelo, i ponudili i lokalne posjetioce s dvije boce istog vina.

U očekivanju skupine za izlet    Prije šetnje neophodna objašnjenja o ponašanju    Deva na ulicama Watamu-a    Učenici osnovne škole

Muslimanski dio naselja    Tipično dvorište    Kuće su izgrađene od šiblja i blata    Lokalna gostionica i boca vina od palme

Zmijarnik u Malindi-u

Jedan dan popodne smo napravili izlet u obližnji grad Malindi i između ostaloga posjetili i farmu gdje se uzgajaju zmije i krokodili. Koliko sam shvatio, reptili se uzgajaju i njihovo meso se prodaje; kažu da krokodilovo meso jako podsjeća na piletinu, ali ga na žalost nismo probali. Ja sam bio vrlo hrabar i uslikao se držeći u ruci jednog malog krokodilčića i oko vrata jednog lijepog, velikog pitona. Vidjeli smo i veliku kornjaču Mariju, staru preko sto godina, koja je glavna atrakcija farme za djecu.

Stogodišnja kornjača Marija    Naočarka u lišću    Danas su za ručak žabe    Zmija guta pilića

Mali krokodil bez dijela usta    Slika sa zmijom za turiste

Sokolana u Malindi-u

U Malindiju se nalazi i vrlo lijepa sokolana s mnoštvom ptica iz tog kraja koje turisti mogu razgledati. Tko je želio, mogao se slikati s nekom od ptica držeći je u ruci, imajući adekvatnu rukavicu za zaštitu. U jednom kavezu smo vidjeli i jednog lemura, koji nije ptica, ali je jedna od glavnih atrakcija sokolane jer je jako malo mjesta gdje se može vidjeti.

Slikali smo se i sa sokolom    Rukavica za zaštitu od pandži    Mali i simpatični lemur    Sokol s raširenim krilima

Tvornica drveta u Malindi-u

U Malindiju se nalazi i jedna od najvećih zanatskih radionica u Keniji u kojoj se rezbari drvo. Posebno su atraktivne figurice napravljene od ebanovine, crnog i vrlo teškog drveta (ne pliva na vodi). U tvornici radi oko 300 radnika u, za nas zapadnjake, vrlo primitivnim uvjetima.

Radionica drvenih suvenira s lokalnom radnom snagom    Dva umjetnička kipa u drvetu    Prodavaonica suvenira

Malindi

Ispod možeš vidjeti par slika iz samog grada Malindi. Ugođaj je vrlo afrički, u samom centru se nalazi vrlo egzotična tržnica, s puno prosjaka koji nastoje nešto dobiti od turista, koji puta i s kakvom prijetnjom, ali kako smo bili u velikoj grupi nije bilo većih problema.

Jedna od ulica u Malindi-ju    Pogled na džamiju    Derutne kućice na gradskoj tržnici    Danas je ulov bio dobar - s ribarnice u Malindiju

Gede

Arheološko nalazište iz 12. stoljeća.

Stablo baobaba u Gede

Izlet s barkom

Jedan od dana provedenih u Watamu-u smo proveli na izletu s barkom, organiziranom od lokalnih momaka, koje zovu "beach boys", koji po plaži nude razne turističke usluge i predmete. Podvlačim da su na izletu bili praktično samo Talijani, koji se pouzdaju u ovakvu vrstu ponude, i na kraju im se to povjerenje isplatilo. Nijemci i ostali turisti su preferirali ovakav izlet u organizaciji hotela, platili su nešto više i puno manje su se zabavili. Izlet je uključivao transport od hotela do barke, navigaciju s jednim jednosatnim zaustavljanjem na jednom koralnom grebenu gdje su sudionici mogli i zaroniti (maske i peraju se već bili na barci), i na kraju smo došli na jednu lijepu plažu gdje je bio organiziran ručak: jastozi i barakuda na žaru, jako dobro iako je jastog bio lagano prepečen.

Plavetnilo Indijskog oceana    Morska trava stvara poseban optički ugođaj    Lokalna barka na vesla    Neka vrsta čaplje na plutajućem otoku

Piratski brod    U toku je opskrba namirnicama    Svi za stolom u očekivanju ručka    Jastozi na žaru

Večera s Angela-om, Andrea-om, Silvia-om i Luca-om

Zadnju večer našeg boravka u Keniji, Andrea, naš novi prijatelj iz Italije, je dogovorio s jednim od beach boys-a večeru u jednom restoranu, ali je sva hrana donesena u restoran od našeg kenijskog prijatelja. Menu je bio sličan onome na izletu s barkom, ali je ovog puta, nakon naše preporuke, jastog bio puno bolje pečen.

Kenijski specijaliteti    Večera s prijateljima

Kenija Safari . Tsavo Est . Jezero Nakuru . Masai Mara . Kimana . Watamu . Video Kenija . Linkovi